Seznámení s funkcemi aplikace

    Co jsou elektronická podání?

    Elektronická podání umožňují subjektům nebo jiným osobám komunikovat s finančními úřady elektronicky, a to uznávanými technickými prostředky. Vybrané tiskopisy (zejména daňová přiznání) mají podobu inteligentních formulářů umožňující jejich snadné vyplnění, nebo je možné použít obecnou písemnost a odeslat jakýkoliv další text, doplněný o vybrané druhy příloh.
    Odesílanou písemnost (včetně příloh) je možné elektronicky podepsat, ale je možné ji také odeslat bez vlastnictví kvalifikovaného certifikátu, nebo jen vyplnit a vytisknout v podobě vyžadované Ministerstvem financí.

    Jak to funguje?

    Jak funguje elektronické podání vysvětluje jednoduché úvodní seznámení.

    Co k tomu potřebuji?

    Před prvním použitím je doporučené zkontrolovat, zda konfigurace počítače vyhovuje požadavkům na použití aplikace elektronických podání.
    Zda prostředí vyhovuje, je možné otestovat na stránce s interaktivním testem:

    A když si nevím rady?

    Pokud budete mít nějaký technický dotaz, připomínku nebo něco nebude fungovat, je vždy v pravé části k dispozici odkaz na technickou podporu:

    Chci pracovat s aplikací

    Kliknutím na následující odkaz přejdete na přehled formulářů pro finanční správu, které můžete prostřednictvím této aplikace zpracovat.
    Generální finanční ředitelství
    Lazarská 7, 117 22 Praha 1 | Technická podpora:
    ePodporaikona: externí web
    Verze: 40.11.1 ze dne 11.06.2018