DAŇOVÝ PORTÁL

Seznámení s funkcemi aplikace

Co jsou elektronická podání?

Elektronická podání umožňují subjektům nebo jiným osobám komunikovat s finančními úřady elektronicky, a to uznávanými technickými prostředky. Vybrané tiskopisy (zejména daňová přiznání) mají podobu inteligentních formulářů umožňující jejich snadné vyplnění, nebo je možné použít obecnou písemnost a odeslat jakýkoliv další text, doplněný o vybrané druhy příloh.
Odesílanou písemnost (včetně příloh) je možné elektronicky podepsat, ale je možné ji také odeslat bez vlastnictví kvalifikovaného certifikátu, nebo jen vyplnit a vytisknout v podobě vyžadované Ministerstvem financí.
Některé formuláře jsou vytvořeny v předchozí technologické verzi aplikace. Ty jsou označeny zkratkou EPO1, v nové technologii pak zkratkou EPO2.

Jak to funguje?

Jak funguje elektronické podání vysvětluje jednoduché úvodní seznámení.
Pro novou aplikaci EPO2:
Pro technologicky starší verzi aplikace EPO1:

Co k tomu potřebuji?

Před prvním použitím je doporučené zkontrolovat, zda konfigurace počítače vyhovuje požadavkům na použití aplikace elektronických podání.
Zda prostředí vyhovuje, je možné otestovat na stránce s interaktivním testem (společně pro aplikace EPO1 i EPO2):

A když si nevím rady?

Pokud budete mít nějaký technický dotaz, připomínku nebo něco nebude fungovat, je vždy v pravé části k dispozici odkaz na technickou podporu:

Chci pracovat s aplikací

Kliknutím na následující odkaz přejdete na přehled formulářů pro finanční správu, které můžete prostřednictvím této aplikace zpracovat.
Generální finanční ředitelství
Lazarská 7, 117 22 Praha 1 | Technická podpora:
ePodporaikona: externí web
Verze: 39.16.1 ze dne 05.04.2017